söndag 5 mars 2017

Veckans topp tre

Så var det dags att summera veckan som sig bör!

1. Jobb, dagis, barn och vardag hamnar på första plats! För hela veckan har jag fått vara hemma och njuta vardag med familjen. Även om den just denna vecka inneburit en del feberdagar för barn och man så har det varit skönt att inte behöva lämna dom utan att livet rullar på!



2. Hitta tillbaka till min egna träning, under de senaste månaderna med plugg har det varit svårt att få till träningen som jag velat. Så denna veckan har det känts skönt att få komma tillbaka in i fasen med min träning.





3. En enorm glädje kom i fredags när beskedet trillade in att jag hade klarat alla delar av examen och nu får titulera mig Lic. Eleiko Personal Trainer! Jag njöt av att gå runt på fredagkvällen med min Eleiko tröja på mig för att nu kändes det som att jag förtjänade att bära den, och jag bär den med stolthet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar