söndag 26 mars 2017

Veckans topp tre!

En galen vecka är snart över, den bjuder lite utmaningar att gräva fram tre topp händelser. När jag började tankeprocessen tänkte jag ärligt att det är en skitvecka jag lägger bakom mig, men nu när jag fått tänka genom allt finns det en enorm tacksamhet och glädje över veckan trots allt! 

1. En av veckans sunkigare grejer blev en vändpunkt till en toppgrej! Eftersom jag lyckats samla på mig halsfluss blev jag tvungen att söka vård för det! Vilken lyx vi i Sverige har att ha tillgång till sjukvården i närområdet! Jag känner en djup tacksamhet till effektiviteten och viljan att hjälpa hos vår lokala Nova klinik så det fick bli en topp punkt helt enkelt! 



2. Den andra höjdpunkten blev att Actic Veberöd satte insamlingsrekord på Spin of Hope! Varje cykel var full alla 6 timmarna som vi hade dom igång! Helt otroligt väl kämpat av alla som deltog! Roligt för året var att det fanns en barnhörnanför barnen att bli ansiktsmålade i samt måla! 




3. Tredje platsen får nog vara gårdagens fest i glada vänners lag! Temat var Saturday Night Fever - Disco och väldigt olikt mig var att vi hade noll förberedelse så med lite paniktur in till second hand butik i Malmö och goda vänners hjälp fick vi ihop våra kläder! 



Nu väntar en ny vecka med mycket spännande att se fram emot! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar