söndag 23 april 2017

Veckans topp tre!

1. På första plats måste vara att jag klarade gårdagens halvmaraton i Höganäs trots motgångar i uppladdningen och huvudvärken som jag trodde skulle spränga skallen vissa bansträckor, men känslan efter är fantastisk! 


2. Veckan började med en härlig dag på lekland med familjen! Att få hänga med vänner, samtala och mysa blandat med att springa runt med barnen! Helt enkelt en perfekt blandning av gemenskap, skratt och rörelse! 


3. Församlingen i vår by har fredagsmys ett par gånger per termin och i fredags var det dags igen. Först en gudstjänst tillsammans med hela familjer sen tacos och gemenskap i kyrkans hus efteråt. Jag skrattade så jag grät under kvällen, njöt av böner och sång under verklighet av att låta barnen komma till Gud. Bilden är tagen mitt under predikan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar